17 november 2013

Mycket tankar

Tanke verksamheten går på högvarv just nu. Men ingenting kommer ner på papper om man nu säger så.
Har behov av att prata med nån, inte i telefon utan "face to face". Men vem ska jag prata med? Har ju inte berättat det här för nån. Känns som att om jag berättar så lämnar jag ut nåt som är väldigt privat. Jag litar inte på dom heller. Djungel trumman skulle gå fram fortare än vinden. Så är det på en liten ort. Alla vet allt om alla. Jag har dessutom vuxit upp där. Nu har jag ju i och för sig flyttat och här känner jag bara några stycken så det är inget alternativ. Känner dom inte så väl att jag skulle kunna dela med av det här. Så vad gör man?
Har t om funderat på att gå på ett AA-möte bara för att lyssna på andra och kanske prata själv. Men när jag sökte på det så såg jag att det är nästintill omöjligt att ta sig dit utan bil...
Typiskt. Jag har ju ingen bil. Sen är det mötet kl 19 på kvällen så bara det gör att jag inte kan åka kommunalt. Är sjukt mörkrädd. Och jag går inte ca 1km nånstans där jag inte hittar.




Så just nu känner jag mig ganska ensam med mina tankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar